Onze deskundige professionals staan klaar om jouw organisatie succesvol te ondersteunen.
Soms heb je als organisatie alles goed op de rit; de juiste mensen op de juiste plek. Maar toch kunnen er momenten zijn waarop je tijdelijk extra ondersteuning nodig hebt binnen de financiële functie. Denk aan situaties waarin een medewerker tijdelijk (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt is, een collega vertrekt voordat je vervanging hebt kunnen vinden, een toegenomen ordervolume vraagt om tijdelijke versterking, of je eindelijk de opgelopen achterstand en verwaarlozing van documentatie en archivering wilt aanpakken.
Vooral in het kleinbedrijf kunnen de behoeften of beschikbare middelen beperkt zijn, waardoor het inhuren van een dure fulltime freelancer geen haalbare optie is. Gelukkig kun je in zulke gevallen gemakkelijk terecht bij één van onze kantoren. Wanneer je behoefte aan ondersteuning in omvang en/of doorlooptijd beperkt is, kunnen we je uitstekend van dienst zijn. En bevalt de samenwerking, dan is het fijn om te weten dat je in de toekomst altijd op ons kunt rekenen als het nodig is.
Heb je belangstelling? Neem dan contact op met ons hoofdkantoor in Den Haag. We helpen je graag bij het vinden van de best passende oplossing.
Wil je graag meer weten? Laat je gegevens hier achter, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op! We staan klaar om je te helpen en al je vragen te beantwoorden.
Wij zorgen dat jij 100% kunt focussen op ondernemen.