Heb jij een administratiekantoor nodig in Hoorn? Als ondernemer heb je misschien niet zoveel zin in al dat papierwerk dat bij je werkzaamheden hoort. Maar wist je dat een goed beheerde financiële administratie eigenlijk de ruggengraat van elk bedrijf vormt? Vaak schakelen MKB’ers daarvoor een accountant in, maar dat is niet altijd nodig!
Met meer dan twintig jaar ervaring als financieel adviseur bij onder andere ABN Amro, ben ik, Sigrid Keus, een expert op het gebied van financiën. Een paar jaar geleden sloot ik me aan bij CijferMeester, een franchiseorganisatie die staat voor kwaliteit in boekhouding, belastingen en bedrijfsadvies, en dat alles tegen een scherp tarief.
Mijn kantoor is eigenlijk gewoon mijn huis. Boekhouden draait om financieel overzicht en een goede administrateur is die investering dubbel en dwars waard. Zeker in mijn geval. Mijn focus ligt op een efficiënte dienstverlening met persoonlijk contact als basis. Werken vanuit huis stelt me in staat om aantrekkelijke tarieven te hanteren zonder in te leveren op kwaliteit. Sterker nog, mijn service is gebaseerd op mijn jarenlange ervaring en voortdurende bijscholing om altijd up-to-date te blijven.
Vertrouwen is essentieel. Jij en ik bouwen samen aan een vertrouwensrelatie. Vaak denken MKB’ers dat ze een accountant nodig hebben voor hun jaarrekening. Dat voelt misschien veilig, maar het is echt niet altijd noodzakelijk. Ik bied dezelfde diensten als een accountant, maar met lagere tarieven. Mijn aanpak combineert mijn kennis met een no-nonsense houding en een proactieve instelling. Veranderingen in jouw bedrijf en ontwikkelingen in de markt kan ik gemakkelijk oppikken dankzij ons regelmatige contact en de persoonlijke band die we hebben. Jij hebt één vast aanspreekpunt – ik sta altijd voor je klaar, ook ‘s avonds en in het weekend. Zo kun jij je overdag bezighouden met waar je goed in bent: ondernemen!
Ik richt me vooral op ZZP’ers en bedrijven met maximaal vijftien medewerkers. Ik bied jou een totaalpakket aan diensten, inclusief loonadministratie, boekhouding, BTW-aangiften, inkomsten- en vennootschapsbelasting, en advies over zaken zoals bedrijfsauto’s. Alles waar elke ondernemer mee te maken krijgt. Ik zorg ook voor tussentijdse rapportages en stel de jaarrekening op. Dit zijn momenten waarop we de lopende zaken kunnen bespreken en ik je van advies kan voorzien. Als financieel adviseur ben ik er niet alleen voor groeimomenten, maar ook als het even tegenzit. Dan is het slim om kritisch naar bijvoorbeeld je vaste kosten te kijken. Ook als je bedrijfsstructuur verandert of als jou iets overkomt, denk ik graag met je mee. Wat als jou iets overkomt en wat betekent dat dan voor je partner? Ik hanteer scherpe tarieven, op basis van jouw voorkeur: per uur of een vast jaartarief. Zo weet jij altijd waar je aan toe bent.
Wil je graag meer weten? Laat je gegevens hier achter, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op! We staan klaar om je te helpen en al je vragen te beantwoorden.
Wij zorgen dat jij 100% kunt focussen op ondernemen.