Administratiekantoor Voorburg, Leidschendam en Rijswijk loopt steeds voorop

Met zes vaste medewerkers is administratiekantoor Voorburg een van de grotere CijferMeester-kantoren van het land. Bovendien zitten op deze locatie ook nog enkele medewerkers van het overkoepelende hoofdkantoor. Nieuwe softwareprogramma’s voor bijvoorbeeld de loonadministratie worden hier ontwikkeld en getest. En als er nieuwe regels op fiscaal gebied komen, dan worden de CijferMeesters uit het gehele land hier getraind hoe daarmee om te gaan.

Bundeling van kennis

Die bundeling van kennis is volgens Sylvia Passé (1978) een van de karakteristieke kenmerken van dit boekhoudkantoor voor de Haagse randgemeenten. De sterke klantgerichtheid en de goede bereikbaarheid – pal aan de A4 – noemt ze als andere pluspunten. Sylvia weet waar het over gaat, want binnen een jaar na de oprichting van CijferMeester, in 2007, trad zij als allereerste medewerker in dienst. Tekenend voor de sfeer en verbondenheid met de club is dat er nog opvallend veel mensen van het eerste uur hier werken.

Bedrijfseconomische kijk

Christel van den Hurk houdt zich bezig met jaaropgaven, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. De kracht van de CijferMeester-formule schuilt volgens haar in het verder kijken dan enkel de boekhouding: “We kijken vooral naar de bedrijfseconomische ontwikkelingen bij onze klanten: ‘Hoe draai je nu, waar kun je nog verbeteren?’. Klanten stellen dat op prijs. En wij werken er hard aan om onze voorsprong op dat gebied te behouden. Enkele keren per jaar verzorgen we trainingen voor onze CijferMeesters over fiscale regelgeving. Wat er verandert, waar je op moet letten en waar onze klanten, binnen de regels, hun voordeel kunnen halen.”

Kraamkamer

De Haagse vestiging is ook de kraamkamer voor de nieuwste softwareprogramma’s. Bijvoorbeeld voor loonadministratie. Dat is het terrein van Sylvia Passé. Ze is al bij menig pilot betrokken geweest en maakt ook onderdeel uit van de helpdesk.
Lees meer

Met zes vaste medewerkers is administratiekantoor Voorburg een van de grotere CijferMeester-kantoren van het land. Bovendien zitten op deze locatie ook nog enkele medewerkers van het overkoepelende hoofdkantoor. Nieuwe softwareprogramma’s voor bijvoorbeeld de loonadministratie worden hier ontwikkeld en getest. En als er nieuwe regels op fiscaal gebied komen, dan worden de CijferMeesters uit het gehele land hier getraind hoe daarmee om te gaan.

Bundeling van kennis

Die bundeling van kennis is volgens Sylvia Passé (1978) een van de karakteristieke kenmerken van dit boekhoudkantoor voor de Haagse randgemeenten. De sterke klantgerichtheid en de goede bereikbaarheid – pal aan de A4 – noemt ze als andere pluspunten. Sylvia weet waar het over gaat, want binnen een jaar na de oprichting van CijferMeester, in 2007, trad zij als allereerste medewerker in dienst. Tekenend voor de sfeer en verbondenheid met de club is dat er nog opvallend veel mensen van het eerste uur hier werken.

Bedrijfseconomische kijk

Christel van den Hurk houdt zich bezig met jaaropgaven, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. De kracht van de CijferMeester-formule schuilt volgens haar in het verder kijken dan enkel de boekhouding: “We kijken vooral naar de bedrijfseconomische ontwikkelingen bij onze klanten: ‘Hoe draai je nu, waar kun je nog verbeteren?’. Klanten stellen dat op prijs. En wij werken er hard aan om onze voorsprong op dat gebied te behouden. Enkele keren per jaar verzorgen we trainingen voor onze CijferMeesters over fiscale regelgeving. Wat er verandert, waar je op moet letten en waar onze klanten, binnen de regels, hun voordeel kunnen halen.”

Kraamkamer

De Haagse vestiging is ook de kraamkamer voor de nieuwste softwareprogramma’s. Bijvoorbeeld voor loonadministratie. Dat is het terrein van Sylvia Passé. Ze is al bij menig pilot betrokken geweest en maakt ook onderdeel uit van de helpdesk. Daar bellen de CijferMeester-kantoren uit het gehele land naar toe als ze ergens niet uitkomen. Sylvia: “Wij streven er naar steeds voorop te lopen en ik vind het leuk die kennis met de andere kantoren te delen. Als die collega’s hier naar toekomen voor een training kan ik daar telkens weer van genieten. Uiteindelijk doen we het allemaal voor de klanten, en dat doen we best goed volgens mij. Veel klanten van het eerste uur zijn nog steeds bij ons.”

Geloofwaardigheid

Die klanttevredenheid is volgens Christel en Sylvia mede te danken aan een goed contact met de klant, en de vaste tarieven (‘geen verrassingen’) én transparante werkwijze die CijferMeester hanteert. In het adviestraject wordt ook gekeken naar zaken als oudedagsreserve, pensioenopbouw en AOV. “Belangrijke zaken die je als ondernemer goed moet regelen. Wat men prettig vindt is dat wij hier neutraal in staan. Wij verkopen die producten niet en dat maakt ons verhaal een stuk geloofwaardiger dan dat van een verzekeringsadviseur.”

 

 


Sluiten

Eensmanszaak

Uw eigen bedrijf
Geen personeel

VOF

Vennootschap onder firma
Samen ondernemen

Maatschap

Uw eigen bedrijf
Ondersteuning samen doen

BV

Vanaf € 1 kapitaal
Aandelen op naam

NV

Vanaf € 45.000 kapitaal
Aandelen vrij verhandelbaar

Stichting

Ideële doelstelling
Lidmaatschap niet mogelijk

Vereniging

Leden met zelfde belang
Geen winstoogmerk

Expat

Nederlander in buitenland
Buitenlander in Nederland

Waarmee kunnen wij u helpen?