Home » Kantoren » Tijnje
Administratiekantoor Tijnje houdt van duidelijkheid
Meer dan 30 jaar ervaring in administratie hebben de Fries Binne Visser (1961) één ding geleerd; je kunt niet duidelijk genoeg zijn naar je klanten toe. Hij krijgt er regelmatig complimenten voor; dat hij ook ingewikkelde zaken zo helder uiteen kan zetten. “Zeker met financiële zaken moet je glashelder zijn naar je klanten. Het gaat immers om hun portemonnee. In de loop der jaren heb ik daar ook cursussen voor gevolgd. Om mijn werk simpel en duidelijk uit te leggen, zowel mondeling als schriftelijk. Vaktaal vermijd ik, maar ik benoem wel de dingen die benoemd moeten worden.”
Gezondheidszorg
Sinds 2005 runt Binne z’n eigen administratiekantoor en sinds 2012 doet hij dat als CijferMeester.
Het grootste deel van zijn klanten bestaat uit kleine zelfstandigen. Onder meer een autorijschool, een bouwbedrijf, een bloemenzaak en een internetshop. Verder kan hij flink wat mensen uit de zorg tot z’n klandizie rekenen. Een wereldje dat hij goed kent, want dik 20 jaar werkte hij op de administratie van een grote zorginstelling.
Centrale ligging
Met z’n 1.500 inwoners is Tijnje een vlekje op de Friese landkaart. Maar wel een strategische vlek, want vanaf z’n kantoor in het buitengebied van Tijnje zit Binne in een halfuur in Steenwijk. Of in Sneek, of in Leeuwaren of in Groningen. “Al die plaatsen liggen op z’n 50 km afstand, zelfs Emmeloord is in een halfuur te bereiken”. De gelouterde administrateur zit met grote regelmaat in de auto, want zo’n 60% van z’n klanten bezoekt hij op hun eigen adres.
Klantvriendelijkheid
Boekhouden, btw-aangifte, aangifte voor de inkomstenbelasting; Binne doet voor z’n meeste klanten ‘het complete pakket’. Klantvriendelijkheid staat, naast duidelijkheid, hoog in zijn vaandel geschreven.
Lees meer
Meer dan 30 jaar ervaring in administratie hebben de Fries Binne Visser (1961) één ding geleerd; je kunt niet duidelijk genoeg zijn naar je klanten toe. Hij krijgt er regelmatig complimenten voor; dat hij ook ingewikkelde zaken zo helder uiteen kan zetten. “Zeker met financiële zaken moet je glashelder zijn naar je klanten. Het gaat immers om hun portemonnee. In de loop der jaren heb ik daar ook cursussen voor gevolgd. Om mijn werk simpel en duidelijk uit te leggen, zowel mondeling als schriftelijk. Vaktaal vermijd ik, maar ik benoem wel de dingen die benoemd moeten worden.”
Gezondheidszorg
Sinds 2005 runt Binne z’n eigen administratiekantoor en sinds 2012 doet hij dat als CijferMeester.
Het grootste deel van zijn klanten bestaat uit kleine zelfstandigen. Onder meer een autorijschool, een bouwbedrijf, een bloemenzaak en een internetshop. Verder kan hij flink wat mensen uit de zorg tot z’n klandizie rekenen. Een wereldje dat hij goed kent, want dik 20 jaar werkte hij op de administratie van een grote zorginstelling.
Centrale ligging
Met z’n 1.500 inwoners is Tijnje een vlekje op de Friese landkaart. Maar wel een strategische vlek, want vanaf z’n kantoor in het buitengebied van Tijnje zit Binne in een halfuur in Steenwijk. Of in Sneek, of in Leeuwaren of in Groningen. “Al die plaatsen liggen op z’n 50 km afstand, zelfs Emmeloord is in een halfuur te bereiken”. De gelouterde administrateur zit met grote regelmaat in de auto, want zo’n 60% van z’n klanten bezoekt hij op hun eigen adres.
Klantvriendelijkheid
Boekhouden, btw-aangifte, aangifte voor de inkomstenbelasting; Binne doet voor z’n meeste klanten ‘het complete pakket’. Klantvriendelijkheid staat, naast duidelijkheid, hoog in zijn vaandel geschreven. En klanten op hun beurt stellen dat op prijs. Af en toe komt er dan een doos chocolade zijn kant op. Of een bijzondere kurketrekker van een dankbare klant die wist dat Binne van tijd tot tijd van een goed glas wijn kan genieten.
Sluiten