Home » Kantoren » Leiden
Boekhouder in Leiden met veel kennis van retail
Ruim 7 jaar runde Fred Brokaar (1972) zijn eigen winkel, en die kennis komt goed van pas als eigenaar van een boekhoud- en administratiekantoor in Leiden. In 2014 sloot hij zich aan bij CijferMeester en sindsdien profiteren zijn klanten dankbaar van zijn ervaringen in de retailwereld. “Ik versta de taal van de ondernemer. En ik ben een echte dienstverlener. Dat zit in je achtergrond als je 7 dagen in de week een winkel hebt gerund.”
Gratis parkeren én verse koffie
De klantenkring van Fred Brokaar is zeer divers. Onder hen veel ZZP’ers, van bouwvakkers tot managers en ICT’ers. Ze zijn afkomstig uit Leiden en wijde omgeving. Het administratiekantoor van Fred ligt aan de buitenrand van Leiden, nagenoeg aan de afslag van de A44 tussen Den Haag en Amsterdam, en is daarmee uitstekend bereikbaar. Het parkeren voor de deur is gratis en de koffie is er vers gezet. Dat zijn voor Fred belangrijke randvoorwaarden. Hoofdzaak is dat hij goed is in cijfers, scherp kan analyseren en goed kan vergelijken.
Dienstverlener
Ook niet onbelangrijk; Fred helpt graag mensen. Of het nu met btw-aangifte is of het opstellen van een jaarverslag. “Ik beschouw mezelf als dienstverlener. Ik help graag mensen en ben oprecht in m’n klanten geïnteresseerd. Dat betekent voor mij dat ik niet automatisch voor elk uur ook altijd een factuur schrijf. Een klant van mij heeft nog een rekening uitstaan bij een onderneming die net failliet is gegaan. Dan kijk ik hoe ik haar kan helpen dat ze nog wat van haar geld terugziet, en dat ga ik haar dan echt niet in rekening brengen.”
Kennisnetwerk
Bij zijn werk kan Fred terugvallen op de kennis van meer dan 60 CijferMeester-kantoren in het land met een schat aan kennis en ervaring op het gebied van belastingen,
Lees meer
Ruim 7 jaar runde Fred Brokaar (1972) zijn eigen winkel, en die kennis komt goed van pas als eigenaar van een boekhoud- en administratiekantoor in Leiden. In 2014 sloot hij zich aan bij CijferMeester en sindsdien profiteren zijn klanten dankbaar van zijn ervaringen in de retailwereld. “Ik versta de taal van de ondernemer. En ik ben een echte dienstverlener. Dat zit in je achtergrond als je 7 dagen in de week een winkel hebt gerund.”
Gratis parkeren én verse koffie
De klantenkring van Fred Brokaar is zeer divers. Onder hen veel ZZP’ers, van bouwvakkers tot managers en ICT’ers. Ze zijn afkomstig uit Leiden en wijde omgeving. Het administratiekantoor van Fred ligt aan de buitenrand van Leiden, nagenoeg aan de afslag van de A44 tussen Den Haag en Amsterdam, en is daarmee uitstekend bereikbaar. Het parkeren voor de deur is gratis en de koffie is er vers gezet. Dat zijn voor Fred belangrijke randvoorwaarden. Hoofdzaak is dat hij goed is in cijfers, scherp kan analyseren en goed kan vergelijken.
Dienstverlener
Ook niet onbelangrijk; Fred helpt graag mensen. Of het nu met btw-aangifte is of het opstellen van een jaarverslag. “Ik beschouw mezelf als dienstverlener. Ik help graag mensen en ben oprecht in m’n klanten geïnteresseerd. Dat betekent voor mij dat ik niet automatisch voor elk uur ook altijd een factuur schrijf. Een klant van mij heeft nog een rekening uitstaan bij een onderneming die net failliet is gegaan. Dan kijk ik hoe ik haar kan helpen dat ze nog wat van haar geld terugziet, en dat ga ik haar dan echt niet in rekening brengen.”
Kennisnetwerk
Bij zijn werk kan Fred terugvallen op de kennis van meer dan 60 CijferMeester-kantoren in het land met een schat aan kennis en ervaring op het gebied van belastingen, boekhouden en bedrijfsadviezen. “Mocht ik bij een bepaalde vraag er zelf niet uitkomen, dan leg ik dat voor aan mijn CijferMeester-collega’s in het land. Daar zit er altijd wel een bij die het antwoord paraat heeft.”
Sluiten