Klachtenprocedure

Bij CijferMeester streven we naar een optimale dienstverlening.
We doen er alles aan om onze diensten naar tevredenheid te leveren en werken daarnaast continu aan kwaliteitsverbeteringen van onze diensten en services. Hierbij zijn zaken als inhoud, vakkennis, bereikbaarheid, snelheid, klantvriendelijkheid, communicatie en informatievoorziening van groot belang. Waar hard gewerkt wordt, worden ook fouten gemaakt en/of kunnen misverstanden ontstaan.

Ben jij, als ondernemer of klant, ontevreden over onze dienstverlening, één van van onze CijferMeesters of een ander aspect, dan zoeken we graag samen naar een goede, passende oplossing. Stel ons in dat geval op de hoogte via het klachtenformulier. Wij hechten veel waarde aan een snelle afhandeling van jouw klacht.
Naar klachtenformulier 


Na ontvangst van het ingevulde klachtenformulier is de procedure als volgt: 

Het formulekantoor zoekt contact met de CijferMeester die bij de klacht betrokken is (over wie de klacht wellicht gaat) en bespreekt de situatie met als doel om tot een bevredigende oplossing voor alle betrokken partijen te komen. We streven ernaar om binnen enkele dagen een eerste terugkoppeling aan je te geven en ons doel is om iedere klacht binnen 2 weken volledig af te handelen. Mocht dit om welke reden dan ook langer duren stellen wij je hiervan op de hoogte. De procedure wordt afgerond met een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.

Heb jij interesse in onze dienstverlening?

Wil je graag meer weten? Laat je gegevens hier achter, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op! We staan klaar om je te helpen en al je vragen te beantwoorden.

Icoon persoon symbool voor één aanspreekpunt bij CijferMeester

Altijd een aanspreekpunt

Icoon snelheidssymbool voor snel schakelen bij CijferMeester

Snel schakelen

Icoon netwerk symbool voor een netwerk van specialisten bij CijferMeester

Netwerk van specialisten